Yedigöllerde vatandaşla buluştu

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Yedigöller 100. Yıl Kültür Parkında düzenlenen etkinlikte vatandaşlarla buluştu.

Başkan Işık’a teşekkür ettiler

Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık ve eşi Fatma Işık, Kütahya Belediyesi’nin “Benim Güzel Kütahyam” projesi kapsamında Kütahya’nın güzelliklerini gezen Kütahyalılarla Yedigöller 100. Yıl Kültür Parkı’nda bir araya geldi. Vatandaşlarla tek tek ilgilenerek sohbet eden Başkan Işık ve eşi Fatma Işık, misafirlerin güzel gününe ortak oldu. Yedigöller 100. Yıl Kültür Parkı’nın Kütahya’ya  kazandırılmasından ve kendilerine olan ilgilerinden dolayı Başkan Işık’a teşekkürlerini ileten ziyaretçiler, düzenlenen etkinlikten son derece memnun olduklarını ifade etti.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ