İl turnuvasına damga vurdular

Kütahya Okullar arası Badminton Yıldız Kız ve Erkekler İl Birinciliği müsabakalarına Altıntaş ilçesine temsilen katılan öğrenciler müsabakaların parlayan yıldızı oldular.

2 okul katıldı ve ikisi de ödülü kaptı

Müsabakaya Zafertepe Çalköy Ortaokulu Kız ve Erkek Takımı, Mustafa Kemal Ortaokulu Erkek Takımı katılım sağladı. Müsabakalar sonucunda Zafertepe Çalköy Ortaokulu Kız Takımı il 3.’sü, Mustafa Kemal Ortaokulu Erkek Takımı ise il 4.’sü olma başarısı gösterdi.

“Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğümüze teşekkürlerimi sunuyorum”

Düzenlenen müsabakalarda elde edilen başarıdan ötürü mutlu olduğunu dile getiren Mustafa Kemal Ortaokulu Müdürü Mehmet Sağsöz, “Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile birlikte sporu her zaman öğrencilerimize sevdirmek adına faaliyetler de bulunuyoruz. Düzenlenen müsabakalara katılarak çocuklarımızın rekabet, yenme, yenilme, takım olma, arkadaşlarına destek olma, spor disiplini vb. beceriler elde etmesini istiyor, bunun için çabalıyoruz. Başta öğrencilerimize olmak üzere, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğümüzün kıymetli müdürü Mustafa Taşpınar ve antrenörü Burak Açıkgöz’e elde etmiş oldukları başarılardan ötürü ve ailelerimize ise her daim desteklerinden ötürü çok teşekkür ediyoruz” dedi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ