Tavşanlı Belediyesi, Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi Yönetimi ve OEDAŞ iş birliğiyle yürütülen çalışmalar kapsamında hastane otoparkının aydınlatma çalışmaları tamamlandı.
GECE SAATLERİNDE GÜVENLİK ARTACAK
Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi otoparkında gerçekleştirilen aydınlatma çalışmalarıyla özellikle gece saatlerinde yaşanan görüş zorluğunun önüne geçildi. Yeni aydınlatma sistemleri sayesinde vatandaşlar ve sağlık çalışanları artık daha güvenli bir ortamda otoparkı kullanabilecek.

KURUMLAR EL ELE VERDİ
Tavşanlı Belediyesi, hastane yönetimi ve OEDAŞ’ın ortak çalışmasıyla hayata geçirilen proje, kurumlar arası iş birliğinin başarılı bir örneği olarak dikkat çekti. Yapılan çalışma ile otoparkın aydınlatma ihtiyacı tamamen karşılanırken, alanın genel görünümünde de önemli bir iyileşme sağlandı.
VATANDAŞ VE SAĞLIK ÇALIŞANLARI İÇİN KONFORLU ALAN
Aydınlatma sistemlerinin devreye alınmasıyla birlikte özellikle gece nöbetinden çıkan sağlık çalışanları ve acil servis nedeniyle hastaneye gelen vatandaşların otopark alanını daha rahat kullanabilmesi hedefleniyor.
BELEDİYEDEN YAŞAM KALİTESİNE DOKUNAN ADIM
Tavşanlı Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarını ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde sürdürmeye devam ederken, şehir genelinde benzer iyileştirme projelerinin devam edeceği öğrenildi.