Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Mahallelerin muhtarlarıyla toplantıda bir araya geldi.
“5 yılda sizlerle birlikte başardık”
Muhtarlarla beraber beş yıllık görev süreleri boyunca pandemi ve deprem gibi felaketlerin yanı sıra dünyayı etkileyen ekonomik sorunlarla da mücadele ettiklerinin altını çizen Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, “Zor bir beş yıl geçirdik. Özellikle pandemi, deprem, Rusya-Ukrayna Savaşının enerji fiyatları başta olmak üzere tüm piyasalara olan etkileri hepimizi ister istemez ülkemiz de dahil olmak üzere etkilendi ama buna rağmen şehrimizde uyum içerisinde güzel işler yaptık. Şu anda ilimizi 81 il içerisinde devletimizin resmi rakamlarına göre yaşanabilir, tercih edilen, insanların huzurlu olduğu 4. İl yapmanın onurunu ve mutluluğunu hep beraber yaşayacağız. Sizler sayesinde, hemşerilerimiz sayesinde, belediyemizin çalışanları sayesinde oldu. Yeniden aday olan muhtarlarımıza da başarılar dilerim” ifadelerini kullandı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.