Acil durumda “Tek numara 112”

Türkiye genelinde başlatılan tek numara uygulamasına adeta öncülük eden Kütahya 112 Acil Çağrı ve Durum Merkezi, kent merkezinin yanı sıra pek çok ilde alt yapı hizmetlerini tamamlamıştı. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit, Kütahya’daki bilgilendirme faaliyetleri kapsamında okullarda eğitim gören öğrencilerle bir araya gelerek ‘Tek Numara 112’ tanıtımını bizzat yapıyor.

Acil Durumda 112 Tek Numara öğrencilerle buluşmaya devam ediyor. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit ve personeli Vakıfbank İlköğretim okulu konferans salonunda 112 Acil Çağrı Merkezinin işleyişini ve gereksiz aramaların nelere yol açacağını öğrencilere anlattı. Öğrenciler hayatlarında ilk kez Ambulansın içerisinde neler olduğunu ve acil müdahalelerin nasıl yapıldığını görme şansı buldular. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit bir açıklama yaparak eğitimin küçük yaşlarda başlanması gerektiğini ve bu sayede minik dostlarımızın beyinlerinde yer edilmesi amacıyla karşılaştıkları acil durumlarda nasıl davranmaları gerektiği konuları en ayrıntılı şekilde uygulamalı olarak gösterildiğini söyledi. Yiğit ayrıca vatandaşlardan 112 Acil Çağrı Merkezlerinin gereksiz yere meşgul edilmemesi noktasında hassasiyet gösterilmesini rica etti. Gereksiz yere meşgul edilirken gerçekten acil duruma ihtiyacı olanların yaşam mücadelesi ile karşı karşıya kaldıklarını unutmayalım diyerek sözlerine ekledi. Yiğit Vakıfbank İlköğretim Okul Müdürümüze, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize göstermiş oldukları ilgiden dolayı teşekkür ederim dedi.  

PAYLAŞ