Haftanın en gollü maçının kazananı Çakırsazspor oldu

Vali Ali Çelik 1. Amatör Küme Play-Off A Grubunda oynanan maç, haftanın en gollü maçı oldu.

Play-Off’da gol sayıları artış gösterdi

Süper Amatör Lige’ yükselmek için kıyasıya rekabetin sürdüğü 1. Amatör Küme Play Off karşılaşmaları, takımların birbirine denk olması sebebiyle gol sayısının yüksekliğiyle dikkatleri çekiyor. Takımlar hem gol atıyor hem de rakibinin gollerine engel olamıyor.

Ligde heyecan dorukta

Mustafa Asım Alkış Stadı’nda oynanan maçta Çakırsazspor, Çobanköyspor ağlarına 6 gol yağdırırken Tavşanlı temsilcisi Çobanköyspor da 4 golle karşılık verdi. https://www.kutahyaninsesi.com/ haber sitesinde yer alan habere göre maçın başında hızlı başlayan Altıntaş temsilcisi Çakırsazspor’un ilerleyen dakikalarda rakibinin ataklarını yorgunlukla birlikte savuşturmasa da maçtan galip ayrılmayı bildi ve bu sonuçla birlikte ligde 12 puana sahip oldu ve 2. sıradaki yerini korudu. Yeşil beyazlı ekip, haftaya ligin kaderini belirleyecek olan Domaniç deplasmanında 13 puanla lider bulunan Muratlıspor ile karşılaşacak.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ