Kütahya Altıntaş Orman İşletme Müdürlüğü, katıldığı turnuvayı 2’likle tamamladı.
Kupayı Altıntaş’a getirdiler
Turnuvada başarıyla mücadele etmesine rağmen Tavşanlı Orman İşletme Müdürlüğü engelini geçemeyen Altıntaş Orman İşletme Müdürlüğü, oynanan final sonrasında 2.’lik kupasını Bölge Müdürü Erdal Dingil’in elinden aldı.
“Bizlere yakışır bir etkinlik oldu”
Turnuva sonunda centilmenlik örneği sergileyerek teşekkürlerini sunan Altıntaş OİM Müdürü Sümeyra Ezgin Çapar, “Bizi buralara kadar taşıyan futbol takımımıza, çalışanlarımıza, Altıntaş, Dumlupınar ve Aslanapa halkına çok teşekkür ediyorum. Şampiyon olan Tavşanlı Orman İşletme Müdürümüz Serdar Bey ve ekibini yürekten kutluyorum. Turnuvanın gerçekleşmesi için talimat veren Kütahya Orman Bölge Müdürümüz Erdal Dingil’e, emek sağlayan herkese ve paydaşlarına teşekkür ediyorum. Kütahya Orman Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı işletmeleri ile yakışır bir etkinlik oldu” dedi.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz