YENİ DÖNEME YETİŞTİ

Zafertepe Mahallesinde yapımı tamamlanan okul binası ilk öğrencilerine kavuştu.

Yeni dönem ziyaretleri devam ediyor

Yapımı tamamlanan okulu Abdülhamid Han Anadolu Lisesi geçici olarak kullanacak. Okulu Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit ve Şube Müdürü İrfan Kanık ziyaret ederek öğretmen ve öğrencililerle bir araya geldi ve yeni eğitim-öğretim yılının hayırlı olmasını diledi. Bu ziyaretin akabinde İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit ve Şube Müdürü Mustafa Topuz, yeni eğitim öğretim yılının ilkokul ziyaretini Dervişpaşa Kurtuluş Ortaokuluna gerçekleştirdiler. İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit sınıfları dolaşarak öğrencilerle sohbet etti, öğretmenler odasında öğretmenlerle bir araya gelerek onlarla sohbet etti, yeni eğitim öğretim yılımızın hayırlı olmasını diledi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected]  adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ