Vali Vekili Mustafa Güney, Ramazan Bayramı sonrası ilk mesai gününde Valilik personeliyle bayramlaştı.
Personelle tek tek bayramlaşan Güney, çalışanların aileleriyle birlikte sağlık ve huzur içerisinde nice bayramlara ulaşmaları temennisinde bulundu. Valilik personelinin bayramlarını kutlayan Vali Vekili Mustafa Güney, törende yaptığı konuşmada, bayramların birlik ve beraberlik, sevgi ve saygının artarak yaşandığı özel günler olduğunu belirterek, tüm çalışanların bayramını tebrik etti. Güney, “Allah bayram sevincini bütün bir hayat boyu yaşamayı herkese nasip etsin. Sevdikleriniz ve ailenizle daha nice bayramları hep beraber kutlayalım” dedi. Ayrıca, Vali Vekili Güney törende, bayram süresince görevi başında olan emniyet ve jandarma güçleri ile sağlık personelinin de bayramını kutladı ve çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz