UYUŞTURUCU KULLANAN VE BULUNDURAN 10 KİŞİ YAKALANDI

Kütahya’da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince uyuşturucu madde kullanan ve bulunduran 10 kişi yakalandı.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ