Sömestrde gençleri ağırladılar

Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler, sömestr tatilinde Kültür, Sanat ve Spor Merkezi’nde kurs ve etkinliklere katılan öğrencilerle bir araya geldi.

Gençlik Merkezini günde 600 çocuk ziyaret ediyor

Kalabalık sınıfların kendilerini mutlu ettiğini ve burada günlük 600 öğrenciye hizmet verildiğini hatırlatan Belediye Başkanı Mustafa Güler “Çocuklarımızın kaliteli vakit geçirerek hem eğlendiklerini hem de ebru, satranç, müzik gibi eğitim faaliyetlerine katıldıklarını görmek, yüzlerindeki heyecanı hissetmek çok güzel. Bize güvenen ve çocuklarını getiren anne ve babalara teşekkür ediyorum. Çocuklarımıza yarıyıl tatili bittikten sonra okul hayatlarında başarılar diliyor ve Belediyemize ait Kültür, Sanat ve Spor Merkezi’mizin her daim hizmetlerinde olduğunu hatırlatmak istiyorum” dedi. Programda başkan Mustafa Güler’e Belediye Başkan yardımcıları Naci Erarslan, Bülent Akkoç, Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Kemal Kolukısaoğlu ile Yapı Kontrol Müdürü Ahmet Göktürk’te eşlik etti.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ