Kütahya’da Atatürk’ü anma programı kapsamında saatler 09.05’te adeta zaman durdu, vatandaşlar saygı duruşunda bulundu.
Atatürk anıtına çelenk sunuldu
Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vefatının 85’nci yıldönümü dolayısıyla tüm yurtta olduğu gibi Kütahya’da da anma töreni düzenlendi. Kütahya Valisi Musa Işın, Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş ve Belediye Başkanı Alim Işık, Atatürk Anıtı’na valilik önündeki törende çelenk sundu.
Vatandaşlar saygı duruşunda bulundu
Çelenk sunumunun ardından çalmaya başlayan sirenlerle protokol üyeleri vatandaşlar saygı duruşunda bulundu. Zafer Meydanı’ndan geçen yayalar da siren sesleri ile saygı duruşuna geçerken araçlarıyla geçen sürücüler araçlarını durdurup inerek Ata’ya saygı gösterdi. Buradaki tören İstiklal Marşı’nın okunmasıyla tamamlandı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.