Yunanistan ekibi Panathinaikos’ un son oynadığı maçtaki saha içi reklamları ve Kütahya ile olan ortak ekonomik bağı dikkatleri çekti.
Dikkatli izleyenler detayı kaçırmadı
Geçtiğimiz günlerde Teknik Direktör Fatih Terim’in imza attığı ve dikkatlerin bir anda yöneldiği takım olan Panathinaikos, Yunanistan Süper Ligi’nin 16. Hafta maçında PAS Giannina ile karşılaştı. Kütahyalı futbolseverlerin dikkatini ise maçtan ziyade başka bir detay çekti.
Şehrin markası şehrin takımına destek oluyor
Futbolu sadece kaba tabirle “22 kişinin 1 top peşinde koştuğu” bir spor dalı olarak görmeyenler maçları diğer seyircilere göre dikkatli izlerler ve notlarını ona göre alırlar. Geçtiğimiz gün oynanan maçta da bu bahsedilen olay gerçekleşti. Saha içinde yer alan reklam panolarında zaman zaman Panathinaikos’ un ait olduğu şehir olan başkent Atina merkezli ‘Porcelana’ adlı porselen satış mağazasının reklamları akış içinde döndü.
Merak konusu olmaya devam ediyor
Kütahya’daki ihracatın büyük çoğunluğunu oluşturan seramik, çini ve porselen sektörü ile şehrin takımlarının ne zaman bütünleşeceği ise merak konusu olmayı sürdürdü.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.