“ORMANIN NEFESİ” İSİMLİ FOTOĞRAF SERGİSİ

Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü tarafından 21 Mart Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası etkinlikleri çerçevesinde hazırlanan ‘Ormanın Nefesi’ isimli fotoğraf sergisi; Sera AVM Sanat Galerisinde Kütahya’lı vatandaşların beğenisine sunuldu. Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ