MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 112 BİRİMİNİ’NE 7 KALEM BİYOMEDİKAL SARF MALZEME ALIMI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Müdürlüğümüz 112 Birimini’ne 7 Kalem Biyomedikal Sarf Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2021/578333
1-İdarenin
a) Adı : KÜTAHYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : SARAY MAH. FATIH SULTAN MEHMET BULVARI 40 43100 MERKEZ KÜTAHYA MERKEZ/KÜTAHYA
c) Telefon ve faks numarası : 2742236338 – 2742236183
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı : Müdürlüğümüz 112 Birimini’ne 7 Kalem Biyomedikal Sarf Malzeme Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 7 KALEM BİYOMEDİKAL SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Siparişler 60 (ALTMIŞ) gün aralıklarla Müdürlüğümüz tarafından resmi yazı ile yapılacak olup ,sipariş bildirimleri KEP ve/veya EKAP üzerinden yapılacaktır. Malzemenin acil olması durumlarında belirlenen süre beklenmeden ara siparişler çekilebilecektir. Siparişler, İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından KEP ve/veya EKAP üzerinden tebliğ yolu ile bildirilecek ve bildirim tarihinden itibaren en geç 10(on) takvim günü içerisinde 3 nüshalı irsaliye/fatura beraberinde teslim edilecektir. Ürünler irsaliye/faturasız teslim alınmayacak, fatura ve irsaliye uyumlu olacaktır. Teslim edilen ürünlerin seri numaraları ve hangi seriden kaç adet teslim edildiği bilgileri ve ihale bilgileri irsaliye/fatura üzerinde bulunacaktır. İrsaliye/fatura, teslimatı yapanlarca elden hastane tıbbi sarf deposu sorumlularına teslim edilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacak ve kabul edilmeyecektir. Teslimat, muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır. (Acil ihtiyaç durumları hariç ).Komisyonca yapılan muayenede ürünün bir kısmının ya da tamamının hasarlı olduğunun tespiti halinde düzenlenen tutanakla birlikte firmaya KEP ve/veya EKAP üzerinden ile bildirim yapılacak, bildirimden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde yüklenici firma kusurlu ürünü tamamlayacaktır. Yasal süre içerisinde tamamlanmayan idarece emanete alınmış ürünler iade edilecektir. Aksi hallerde doğacak sorumluluk satıcı firmaya aittir
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 01.12.2021 – 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir:
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
e) Bayi ve/veya Tedarikçi olduğuna dair ÜTS(Ürün Takip Sistemi) internet sitesinden alınmış Bayi ve/veya Tedarikçi Bilgi Formunu sunabilir.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
İstekliler ihale tarihi itibariyle, firmaların ve teklif etmiş oldukları ürünün ÜTS (Ürün Takip Sistemi)sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar / ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu, Üretici ve ithalatçı bir firmanın bayisi olarak teklif vermeleri halinde; teklif etmiş oldukları ürünün ÜTS kaydı ile birlikte bu ürünün/cihazın üreticisinin veya ithalatçısının ÜTS’ye kayıtlı olduğunu ve kayıtlı bu üretici ve ithalatçının bayisi olduklarını, Ürün Takip Sistemine ait internet sayfasından alacakları çıktıları ihale teklif dosyasında sunmak suretiyle belgelendireceklerdir.
-İstekli ilgili yönetmeliklere göre ÜTS kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için ÜTS kaydı bulunması gerekmediğine dair imalatçı veya ithalatçı tarafından TİTCK’dan alınan görüş yazısını beyanı ile birlikte teklif ekinde ihale dosyasında sunulacaktır.
-Yerli malı teklif eden istekliler Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca yayınlanan Orta ve Yüksek Teknolojili Sanayi Ürünleri listesinde bulunan ürünler için ilgili kurumca düzenlenen teşvik edici belge sunacaklardır.
-İstenilen ürünün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği’nin 3. maddesinin (o) bendi kapsamında Ürün Takip Sistemi (UTS) kaydı bulunmalıdır. UTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar imalatçı veya ithalatçı tarafından TİTCK’dan görüş istenerek idaremize bilgi verilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
1.Komisyonca gerek görülmesi halinde numune ve/veya katalog istenecektir.İstekliler tarafından teklif edilen ürünlere ait orjinal Türkçe ve/veya Türkçe tercümeli katalogları edilen bilgileri tevsik edilecek belgelerle birlikte sunacaklardır.
Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

PAYLAŞ