TFF 3. Lig 1. Grup’ta mücadele eden Belediye Kütahyaspor, evinde Nevşehir Belediyespor’a 2-0 yenildi.
Sezonun 26’ncı haftasında Nevşehir Belediyespor’u konuk eden Belediye Kütahyaspor 2-0’lık mağlubiyetle sahadan ayrıldı. Dumlupınar Stadyumu’nda oynanan maçın ilk devresinde 14. dakikada Özgür Can Özcan’ın attığı golle 1-0 öne geçen Nevşehir Belediyespor, ikinci devrede Ali Kuçik’ın golü ile farkı ikiye çıkardı. Karşılaşma Nevşehir Belediyespor’un üstünlüğü ile sona erdi. 11 maçlık yenilmezlik ve gol atma serisini sona erdiren Mavi Şimşekler, play-off yolunda ağır bir yara aldı. Bu sonuçla 26. hafta sonunda 12 galibiyet, 10 beraberlik ve 4 mağlubiyetle grupta 46 puanla 4. sırada yer alan Belediye Kütahyaspor, ligin 27. haftasında deplasmanda Belediye Derincespor ile 8 Nisan Cumartesi günü saat 15.00’da Derince İlçe Stadı’nda karşılaşacak.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz