Kütahya Belediye Meclisi Aralık ayı toplantısında su fiyatlarını görüşerek karara bağladı.
https://www.kutahyaninsesi.com/ haber sitesinde yer alan habere göre 2024 Yılı Evsel Katı Atık Tarife Raporunun da müzakere edildiği mecliste; su tüketimi konutlarda metreküp başına 2,5 TL’den, 3,80 TL’ye, konut dışı alanlarda metrekare başına 2 TL’den 3TL’ye, depolarda metrekare başına 1 TL’den, 1.5 TL’ye, kamu kurumu ve diğer ticarethanelerde metreküp başına 4 TL’den, 6 TL’ye, tüm sanayi fabrikaları personel başına 15 TL’den, 22,5 TL’ye çıkarıldı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.