Kütahya Belediyesi sosyal belediyecilik adına yeni bir proje ile askere giden Mehmetçiklerin yanında oluyor. Mehmetçik Kart Projesi kapsamında bugün askere gidecek 50 Mehmetçiği, Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık makamında ağırlayarak kartlarını teslim etti.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.