Sahipsiz köpeklerin daha sağlıklı koşullarda yaşaması, kontrolsüz üremelerin önüne geçilmesi ve insan sağlığının korunması için Mobil Hayvan Kısırlaştırma Aracı hizmete sunuldu. Vali Ali Çelik, “Bizim için her canlı çok kıymetli ve çok özel. Kısırlaştırma ve rehabilitasyon çalışmaları haftada 6 gün kesintisiz devam edecek” dedi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.