Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Kanal Kütahya Projesi’ndeki Çalışmaları İnceledi
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Kütahya’nın vizyon projelerinden biri olan Kanal Kütahya’daki çalışmaları yerinde inceledi. Projeyi temmuz ayı sonu itibariyle tamamlamayı hedeflediklerini belirten Başkan Işık, şehirdeki sosyal faaliyet alanlarını artırmak için çalıştıklarını söyledi.
Kanal Kütahya projesi şehre yeni bir soluk getiriyor
Kanal Kütahya Projesi, Kütahya’nın vizyon projelerinden biri olarak ön plana çıkıyor. Şehirdeki vatandaşların vakit geçirebileceği ve sosyal faaliyetlerde bulunabileceği alanları artırmayı amaçlayan proje, tüm hızıyla devam ediyor. Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, projenin ana etabında olduklarını ve çalışmaların son aşamaya geldiğini belirtti. “Şu anda suyun toplanacağı gölet bölgesi ve göletin ortasındaki restoranımızın imalatı devam ediyor. Yine gölün içerisindeki yürüme platformlarının beton kazıkları çakılmıştı, şimdi de onların demir montajlarına başlanmış durumda. Altyapıyla ilgili de kanalizasyon ve diğer çalışmalarda devam ediyor.”
Temmuz ayı sonunda tamamlanması hedefleniyor
Kanal Kütahya Projesi’nin temmuz ayı sonunda tamamlanarak şehre kazandırılması planlanıyor. Bungalov evler ve restoran bölümünde hava koşullarına bağlı olarak hızlı bir şekilde imalatların devam edeceği belirtiliyor. Proje tamamlandığında, Kütahya’ya yeni bir cazibe merkezi eklenmiş olacak. Kanal Kütahya, vatandaşlara dinlenme ve eğlence imkânları sunarken, şehrin turizm potansiyelini de artıracak. Projenin tamamlanmasıyla birlikte, Kütahyalılar daha modern ve yaşanabilir bir şehirde sosyal aktivitelerini gerçekleştirebilecekler.
Şehirdeki gelişmeleri yakından takip eden vatandaşlar, Kanal Kütahya Projesi’nin tamamlanmasını heyecanla bekliyor. Proje, Kütahya Belediyesi tarafından şehrin geleceğine yönelik atılan önemli adımlardan sadece bir tanesi olarak değerlendiriliyor.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.