Kütahyalı judocular Ahmet Erdem Ay ve Cemal Gündüz, Antalya’da düzenlenecek olan Ümitler Avrupa Judo Kupası’na gitmeye hak kazandı.
Hedef: Avrupa şampiyonu olmak
27-28 Ocak tarihlerinde Konya’da yapılan Ümitler Türkiye Judo Şampiyonası’na katılan Kütahya Belediyespor sporcuları 55 kiloda Ahmet Erdem Ay ve 90 kiloda Cemal Gündüz, gösterdikleri performansla 2-4 Mart 2024 tarihleri arasında Antalya’da yapılacak olan Ümitler Avrupa Judo Kupası’na gitmeye hak kazandı. 10 yıla yakın antrenörleri İsmail Kevzer ile istikrarlı ve başarı odaklı çalıştıklarını belirten Kütahyalı judocular Ahmet Erdem Ay ve Cemal Gündüz, Türkiye’yi ve Kütahya’yı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandıklarını dile getirdi.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.