İl Sağlık Müdürlüğünce Merkez Şehit Çağlayan Irmak İlkokulu ile Şeker İlkokulu öğrencilerine ağız ve diş sağlığının önemi konusunda eğitim verildiği bildirildi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz