Hizmet içi eğitim düzenlendi

22 Kasım “Diş Hekimleri Günü ” sebebiyle Kütahya Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesindeki Diş hekimlerine yönelik Ağız Diş Çene Cerrahisi uzmanı Uzm. Dt. Elif Çoban tarafından hizmet içi eğitim düzenlendi.

Bilgilendirmelerde bulunuldu

Katılım sağlayan sağlık personeline, tıbbi bilgi ve becerilerinin gelişmesi amacıyla yeni program ve uygulamalar hakkında bilgilendirme yapıldı. Sağlık personeline ayrıca temporomandibular bozukluklar gibi konularda da bilgiler verildi. Hizmet içi eğitimin amacı, birinci basamak sağlık hizmetlerinin yürütülmesi sürecini geliştirmekti. Bu doğrultuda Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinde görev yapan personele güçlü bir ekiple destek verilmeye devam edilecek. Periyodik eğitimler ile sağlık personelinin mesleki gelişimi sağlanacak.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ