Hem finale yükseldiler, hem de gol oldu yağdılar

Kütahya Altıntaş OİM personelleri, Orman Bölge Müdürlüğü tarafından düzenlenen turnuvada finale yükseldi.

Taraftar desteğini arkasına aldı

Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’nün düzenlediği futbol turnuvasına katılan Altıntaş Orman İşletme Müdürlüğü takımı, zorlu rakibi Kütahya Orman İşletme Müdürlüğünü 9-2’lik skorla geçerek finalist oldu. İlçenin adını turnuvanın başından beri gururla temsil eden Altıntaş OİM personelleri, yoğun taraftar desteğini de arkasına alarak sahanın tozunu dumanına katmayı bildi.

“Şampiyonluğa bir adım daha yaklaştık”

Finale kaldıkları için çok mutlu olduklarını belirten Altıntaş Orman İşletme Müdürü Sümeyra Ezgin Çapar, “Kütahya Orman Bölge Müdürlüğümüzün İşletmeler arası düzenlediği futbol turnuvada büyük bir destek, iyi bir taktik ile Kütahya OİM’nü 9-2’lik skorla geçerek şampiyonluğa 1 adım daha yaklaştık.  Muhteşem oyunuyla rakibini geçen ekibimi yürekten kutluyorum. Ayrıca oyunun kardeşçe ve centilmence geçmesini sağlayıp seyir zevki veren tüm oyuncuları kutlarım” dedi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ