Kütahya’da adaylığını duyuran bir mahalle muhtarının sloganı dikkatleri çekti.
Afişindeki detay göze çarptı
Kütahya’nın merkezinde yer alıp nüfus yoğunluğu olarak dikkat çeken Yıldırım Beyazıt Mahallesindeki bir muhtar adayı geçen seçimi unutmayarak bu seçime bunun üzerinden hazırlandığını yaptırdığı afişle gösterdi.
“Geçen seçimin 2.’si”
Geçen Mahalli İdareler seçimleri olan 2019 seçimlerinde mevcut muhtar Ahmet Uğurlu’nun ardından ikinci sırada yer alan Sibel Çandır Yakar’ın afişinde; “Önceki seçimin 2.’si” ibaresinin yer alması vatandaşların dikkatinden kaçmayarak tebessümlerine sebep oldu.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz