Sıfır Atık çalışmalarına verdiği önemle pek çok alanda adından söz ettiren Kütahya Belediyesi, yeni bir Sıfır Atık Projesi için Ar-Ge çalışmalarına başladı. Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, geri dönüştürülebilir plastik malzemelerden kent mobilyaları üretim konusunda, araştırma faaliyetleri gösteren girişimcilerle bir araya geldi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz