Zafer Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Veli Oğuz, 2010 yılında uzman olarak başladığı Ajanstaki yolculuğundan Genel Sekreter ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak ayrıldı.
“Ajansımızın bundan sonraki başarılarını gururla izleyeceğim”
Zafer Kalkınma Ajansı’nda düzenlenen programda veda konuşması gerçekleştiren Oğuz, “2010 yılında Uzman olarak başladığım Zafer Kalkınma Ajansımızdaki yolculuğumdan Genel Sekreter ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak ayrılmanın mutluluğunu ve hüznünü bir arada yaşıyorum. Afyonkarahisar, Kütahya, Manisa ve Uşak illerimizin sürdürülebilir kalkınma yolculuğunda bir nefer olmak kariyerimde çok özel bir yer teşkil etti. Bu 14 yıllık hikâyemizde anlatacak ve yazacak o kadar çok güzel işlerimiz oldu ki, son 4 yılda Ajansımızı 4 ödülle taçlandırmak da nasip oldu. Yaparken ve başarırken tüylerimizin diken diken olduğu, o günleri / anları hatırladığımızda aynı duyguları tekrar yaşadığımız, öyle ki adına şiir bile yazdığımız işlere imza attığımız 14 yıl oldu. Yeni ve farklı iş üretme kültürüyle hareket eden, işine adanan ve inandığı işlerde sonuna kadar giderek paydaşlarını da koordine eden, vizyoner projeleriyle dikkat çeken ve yeni nesil kamu kurumu diye nitelendirdiğimiz Ajansımızın bundan sonraki başarılarını da büyük bir gururla izleyeceğim. Desteklerini her zaman hissettiğim; Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımıza, Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğümüze, Yönetim Kurulumuza, paydaşlarımıza ve değerli mesai arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunarım” dedi.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.