ENGELLİLER KOORDİNASYON TOPLANTISI KÜLLİYEDE YAPILDI

Kütahya İl Engelliler Koordinasyon Kurulu toplantısı Vali Yardımcısı Mustafa Güney başkanlığında İl Müftülüğü Gençlik Merkezi Toplantı Salonu’nda gerçekleşti.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ