Ekonominin kalbi “KÜTBO’da” attı

Kütahya ili oda ve borsa müşterek toplantısı, KÜTBO ev sahipliğinde gerçekleştirildi

Tam kadro katılım sağlandı

Kütahya İl/İlçe Ticaret ve Sanayi Odaları ve Kütahya Ticaret Borsası müşterek toplantısı Kütahya Ticaret Borsası ev sahipliğinde gerçekleşti. Toplantıya Kütahya Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Necati Gültekin ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Esin Güral Argat ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Gediz Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Öztürk ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Tavşanlı Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Davut Efe ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Simav Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Kazcıoğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri katılım sağladı.

“İşbirliği temelli hareket etmeliyiz”

Toplantının açılış konuşmasını yapan KÜTBO Başkanı Necati Gültekin, “Oda başkanları ve Yönetim Kurullarını Borsada ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Borsa olarak şehirdeki kurumsal işbirliğinin en büyük savunucusuyuz ve bunun oda/borsa arasında iletişimde kalarak sürekliliğini sağlamalıyız, ilimizin, üyelerimizin gelişimine katkı sağlayacak proje ve çalışmalarda hepimiz birlikte hareket etmeliyiz” dedi.

Mesleki eğitimin önemine dikkat çekildi

Toplantıda diğer Oda/Borsa Yönetim Kurulu Başkanları ve Yönetimleri toplantının hayırlı olması temennisinde bulunarak kurumların çalışmaları hakkında bilgiler verdiler. Mesleki eğitimin önemine değinilerek proje okullarının arttırılması gerektiği ifade edildi. Kütahya’nın her alanda gelişmesi adına Odalar ve Borsaların büyük sorumluluğa sahip olduğu belirtilerek ortak yapılacak çalışmaların devamını dilediler. Bir sonraki toplantı tarihi belirlenerek iyi dileklerin sunumuyla toplantı sona erdi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ