Eğitim-Bir-Sen Kütahya 1 No’lu Şubesi, Eğitim Yöneticileri İstişare Toplantısının birinci grubunu gerçekleştirdi.
“Sahanın sesi olmaya devam edeceğiz”
Yöneticilerin sorunlarının dinlendiği ve çözümleri konusunda istişarelerde bulunulduğu toplantıda konuşan Şube Başkanı Fatih Köse, “Yöneticiliğin zorluklarının farkındayız. Yönetimde adil olmanın ne kadar gerekli olduğunun bilincindeyiz. Tüm yöneticilerimizin de bu konuda çok hassas olduklarının görmekteyiz. Sahadan aldığımız güçle sahanın sesi olmaya devam edeceğiz. Eğitim Yöneticileri İstişare Toplantımıza katılan tüm yöneticilerimize teşekkür eder görevlerinde başarılar dileriz” ifadelerini kullandı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.