Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından kırsal alanlarda hayvan sağlığı çalışmaları Kütahya Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekiplerince devam ediyor.
Kütahya Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından kırsal alanlarda hayvan hastalıkları ile mücadele için bölgeye gitti. Kütahya dışında birçok şehrin veteriner hekimleri bölgelere giderek kırsal alanlarda hayvan sağlığı çalışmalarına başladı. Kahramanmaraş bölgedeki hayvanların sağlığı için aşılama ve küpeleme çalışmalarına başlayan ekipler, depremzedelere destek vermeye devam ediyor.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz