Bir zehir taciri daha paket oldu

Kütahya’da kemerinin arkasına uyuşturucu saklayan kişi yakalandı. Adliyeye çıkarılan kişi tutuklandı.

İl Emniyet, göz açtırmıyor

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu 01 Şubat tarihinde Çevreyolu üzerinde saat 02.30 sıralarında şüphe üzerine durdurulan otobüsteki A.Ö (59 yaş) isimli yolcu şahsın yapılan kontrollerinde kemerinin arkasına sıkıştırılmış bir paket halinde; 996,00 gr. kokain maddesi ele geçirilerek şahıs gözaltına alındı.

Tutuklu sayısı 17’ye yükseldi

A.Ö isimli şahıs 01 Şubat günü çıkartıldığı adli makamlarca tutuklandı Yılbaşından itibaren Kütahya il genelinde Uyuşturucu Madde Ticareti kapsamında tutuklu sayısı 17’e yükselmiştir.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ