BELEDİYEDEN SOSYAL DESTEK

Kütahya Belediyesi, zorunlu karantina yaşayan vatandaşların sıcak yemek ihtiyaçlarını karşılayacağını bildirdi.

Kütahya Belediyesi, zorunlu karantina altında bulunan vatandaşların sıcak yemek ihtiyaçlarını süreleri boyunca karşılayacağını bildirdi.

Kütahya Belediyesi’nden yapılan açıklamada; “30.11.2020 tarihli 2020/79 numaralı İl Hıfzıssıhha Kurulu Toplantı Kararına istinaden, karantinaya alınarak giriş çıkış yasağı başlatılan binalarımızda ikamet eden ve gıda temininde zorluk yaşayan 65 yaş üstü vatandaşlarımızın sıcak yemek ihtiyaçlarını, karantina süresi boyunca Kütahya Belediyesi ekipleri karşılayacak” denildi.

“SİZ EVDE KALIN İHTİYAÇLARINIZI BİZ KARŞILAYALIM”

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık yaptığı açıklamada “Bu zorlu süreçte karantina altındaki 65 üstü olup yalnız yaşayan vatandaşlarımızın yanındayız. Biz birlik olduğumuz sürece bu salgını mücadele ederek birlikte aşacağız. Vatandaşlarımızdan tek isteğimiz; tedbirlere uymaları ve maske, mesafe, hijyen kurallarını ihmal etmemeleridir. Siz evde kalın, biz hiçbir vatandaşımızı yalnız bırakmayız” açıklamasında bulundu.

PAYLAŞ