Kütahya Dumlupınar Üniversitesinde (DPÜ) düzenlenen söyleşide Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, öğrencilerin sorularını yanıtladı.
DPÜ’de Başkan ve öğrenciler buluştu
“DPÜ’de Öğrencilerimiz Soruyor, Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık cevaplıyor” başlıklı söyleşi düzenlendi. GSF Ahmet Yakupoğlu Salonu’nda düzenlenen etkinliğe Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Rektör Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Özer Aydın, Prof. Dr. Mustafa Arif Özgür ve Prof. Dr. Ayhan Kahraman ile rektör danışmanları ve öğrenciler katıldı.
Öğrencilerin yöneticilerle buluşması sağlanıyor
Konferansta açılış konuşmasını yapan Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, “Bu dönemde öğrencilerimiz sorularını Sayın Valimize, rektörlerine yönelttiler. Bugün de belediye başkanımız öğrencilerimizin sorularını yanıtlayacak. Kendilerine davetimizi kabul ettikleri için teşekkür ediyorum” dedi.
Öğrenciler çeşitli kategorilerde sorular sordular
Kızıltoprak’ın ardından sözlerine yaşamından hatıralar anlatarak başlayan Prof. Dr. Alim Işık, öğrencilerin ulaşım, yerleşke içinde güvenlik, ring seferler ve sosyal hizmet konularında sorularını yanıtladı. Etkinliğin sonunda Prof. Dr. Kızıltoprak, Prof. Dr. Alim Işık’a günün anısına hediye takdiminde bulundu.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.