BAŞKAN IŞIK ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, saha çalışmalarını yerinde inceledi. Sahada çiçek dikimi yapan kadınlara kolaylıklar dileyen Başkan Işık, inşaatı devam eden Yöresel Ürünler Satış Merkezinde de incelemelerde bulundu.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ