BAŞKAN IŞIK AŞI’LANDI

Kütahya belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, 3. Doz aşısını yaptırdı. Başkan Işık Vatandaşları aşılarını yaptırmaları konusunda uyardı.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ