ANKARA TEMASLARI

Kütahya heyeti, Ankara’da resmî temaslarda bulundu.

Vali Ali Çelik ve AK Parti İl Başkanı Mustafa Önsay, ziyaretlere, AK Parti Kütahya Milletvekilleri Av. Adil Biçer, Ecz. İsmail Çağlar Bayırcı ve Murat Demir’i makamında ziyarete ederek başladı. Ziyaretlerin ardından Vali Çelik, Başkan Önsay ve Milletvekilleri Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’yı ziyaret ederek ilimizdeki sağlık hizmetleri ve sağlık yatırımları hakkında bilgi arzında bulunuldu. Kütahya’mızın zengin tarihi ve kültürel mirasını korumak, gelecek nesillere aktarabilmek ve turizm potansiyelini artırmak için milletvekilleriyle birlikte Kültür ve Turizm Bakanlığı Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürü Gökhan Yazgı’yı ziyaret edildi. Hatay’da ilk günden itibaren yaraların sarılması ve depremzedelerin ihtiyaçlarının karşılanması için elinden geleni yapan AK Parti Grup Başkanvekili ve 28. Dönem Ankara Milletvekili Leyla Şahin Usta ziyaret edildi. Milletvekilleriyle birlikte TBMM Başkanvekililiği görevine atanması dolayısıyla eski Adalet Bakanı Bekir Bozdağ’ı ziyaret edildi. Milletvekilleriyle birlikte ilimizdeki vakıf eserlerinin mevcut durumu ve ihyası hakkında istişarelerde bulunmak üzere Vakıflar Genel Müdürü Sinan Aksu’yu ziyaret edilerek temaslar sonlandırıldı.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ