Başkan Işık, hakemleri yalnız bırakmadı

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, TFFHGD Kütahya Şubesinin düzenlemiş olduğu toplantıya katılım sağladı.

“Spor ve sporcuya olan destekler devam edecek”

Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Ressam Ahmet Yakupoğlu Konferans Salonunda Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği (TFFHGD) Kütahya Şubesi’nin Şubat ayı değerlendirme ve eğitim toplantısına katıldı.  Misafirperverlikleri için Şube Başkanı Ahmet İlhan Aydın ve ekibine teşekkürlerini ileten Belediye Başkanı Prof. Dr. Işık, spora ve sporcuya olan desteklerinin tüm imkânlarıyla devam ettiğini ve bundan sonra da devam edeceğini ifade etti.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ