Alim Işık adaylık başvurusunu yaptı

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Belediye Başkan Aday adaylık başvurusunu bugün gerçekleştirdi.

Genel merkeze gittiler

https://www.kutahyaninsesi.com/ haber sitesinde yer alan habere göre MHP il ve ilçe teşkilatı ve Belediye Başkanlarıyla birlikte genel merkezine giderek burada müracaatını gerçekleştiren Alim Işık,  daha sonra genel merkezde görüşmeler gerçekleştirdi. Başkan Işık, geçtiğimiz günlerde aday adaylık başvurusu ile ilgili olarak açıklamalarda bulunmuş ve projelerin tamamlanması noktasında bir dönem daha aday olacağını duyurmuştu. MHP Genel merkezinin önümüzdeki günlerde aday olacak isimleri açıklaması bekleniyor.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ