Balık sevgisi soğuğun önüne geçti

Kütahya’da soğuk havanın etkisini sürdürdüğü günde, balıkçı esnafında hafta içi yoğunluğu yaşanıyor.

Kış ayları tüketimi arttırdı

https://www.kutahyaninsesi.com/ haber sitesinde yer alan habere göre Kütahya’da son günlerde soğuk ve yağışlı hava etkisini göstermeye devam ederken, kış aylarının gelmesiyle tüketimi artan besinlerden biri olan balığa Kütahyalı vatandaşların rağbeti de sürüyor. Öğle ve akşam yemeklerinde sofralarında beyaz et olarak balığa yer vermek isteyenler soğuk havaya rağmen tezgahlarda yoğunluk oluşturdu.

Balıkçı esnafı yoğunluktan memnun

Bazı vatandaşların tüketeceği balığı almadan önce seçim yapması dikkat çekerken, bazılarının da hamsiye yöneldiği göze çarptı. Öte yandan balıkçı esnafı ise yaşanan yoğunluktan dolayı memnuniyetlerini dile getirerek, akşam saatlerinde yoğunluğun biraz daha artmasını beklediklerini ifade ettiler.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ