MAĞLUBİYET RAKİBİ KARIŞTIRDI

Kütahya’nın Bölgesel Amatör Lig 4. Gruptaki temsilcilerinden olan Kütahya Özel İdare Köy Hizmetlerispor’ un Afyonkarahisar temsilcisi Emirdağspor karşısında aldığı galibiyet sonrası rakip camia karıştı.

“Süper amatör ligde devam edin”

Kendilerini Emirdağspor Taraftar Topluluğu olarak lanse eden grup Emirdağspor yönetimine isyan ederek, Emirdağspor’ un bu oyunla ve bütçeyle şampiyon olamayacağını belirtti. Grup tarafından yapılan açıklamanın devamında ise şu ifadelere yer verildi; “Ligdeki 5. Maçına çıkmışsın 2’si deplasman, 3 evinde hadi TKİ Tavşanlı Linyitspor ve Alaçatıspor bu ligin 60 milyonluk takımı ya güya siz öyle diyorsunuz. Bu 60 milyonluk takımlardan puan aldın oraya kadar tamam. Bayındırspor’ da koskoca İzmir bölge şampiyonu ona da tamam. Peki, Kütahya ÖİKH S.K’ya ne diyeceksiniz? Nazar mı? Kuru kuruya sağlık olsun mu? Sayenizde 2 maç sonra ligden çekilecek Kütahya Özel İdare Köy Hizmetlerispor’ un umudu oldu. Ligde belki hiç alamayacağı 3 puanı aldı. Her maça hani siz bırakmıyoruz. İstifa etmiyoruz diyorsunuz. Para olursa Çeşme Belediyespor deplasmanına gideriz olmazsa gidemeyiz diyorsunuz ya siz Süper Amatör Ligde devam edin. Afyonkarahisar’da yakın yer deplasmanlara giderken zorluk çekmezsiniz.”

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ