Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş, yapımı devam eden Simav Örenli Göletinde incelemelerde bulundu. Gölet inşaat alanında yetkililerden bilgi alan Milletvekili Erbaş, 2022 yılında göletin su tutmaya başlayacağını söyledi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.