Kütahya, “11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü” kapsamında oluşturulan 100. Yıl Cumhuriyet Ormanı’na 2023 adet fidan dikimi gerçekleştirdi. Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Çalca Mahallesi Ağaçlandırma Sahası’nda düzenlenen etkinlikte, fidanlar toprakla buluşturuldu.
2002’den 2022’ye Kütahya’da 65 milyon fidan dikildi
https://www.kutahyaninsesi.com/ haber sitesinde yer alan habere göre Saygı duruşunda bulunma ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programın açılış konuşmasını Kütahya Orman Bölge Müdürü Erdal Dingil yaptı. Müdür Erdal Dingil, kentte 2002-2022 yılları arasında 65 milyon adet fidanın dikildiği ve toplamda 188 milyon fidanın toprakla buluşturulduğu belirtti. Bu yıl ise 1 milyon 300 bin fidanın toprakla buluşturulacağı ifade edildi. Kütahya Atatürk Ortaokulu öğrencisinin ağaç sevgisini anlatan şiirini okumasının ardından protokol üyeleri ile öğrenciler ve vatandaşlar fidan dikimi yaptı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.