İnşaat Mühendislerinden Altıntaş Belediyesi’ne Ziyaret

İnşaat Mühendisleri Odası Kütahya Temsilciliği heyeti, Altıntaş Belediyesi’ni ziyaret ederek yerel yönetimle teknik iş birliği ve mesleki dayanışma vurgusu yaptı.

TEKNİK TEMAS TRAFİĞİ

İnşaat Mühendisleri Odası Kütahya Temsilcisi Selçuk Yenidoğan, Temsilci Yardımcısı Mustafa Erim, İnşaat Mühendisleri Ramazan Acar ve Özgür Gülak, Altıntaş Belediyesi’ne bir ziyaret gerçekleştirdi.

BELEDİYEDEN MÜHENDİSLİK HEYETİNE MİSAFİRPERVERLİK

Ziyarette heyeti, İnşaat Mühendisi Feyzullah Yücel ve Harita Mühendisi Tolgahan Kocagöz karşıladı. Görüşmede yerel projeler, teknik süreçler ve mühendislik alanında iş birliği imkânları ele alındı.

İŞ BİRLİĞİ VE DAYANIŞMA VURGUSU

Gerçekleşen ziyaretin, kurumlar arası iletişimi güçlendirmesi ve ilerleyen süreçte ortak teknik çalışmalar için zemin oluşturması bekleniyor.

PAYLAŞ