Vali Işın’dan 1 Mayıs mesajı!

Kütahya Valisi Musa Işın, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününe yönelik olarak kutlama mesajı yayımladı.

“Emek, kalkınmanın temel taşıdır”

Kalkınma noktasında işçinin önemine değinen Vali Işın, “Emeğiyle topluma değer katan tüm işçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Emek, sadece bir geçim kaynağı değil, aynı zamanda toplumun temel taşı ve kalkınmanın anahtarıdır. Her alanda emeğini esirgemeyen, özverili çalışmalarıyla ilimizin ve ülkemizin kalkınmasına katkıda bulunan tüm işçi kardeşlerimize minnettarız” dedi.

“Her sektörde çalışan işçilerimize şükranlarımı sunuyorum”

Sözlerini şu cümlelerle sonlandıran Musa Işın, “1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü vesilesiyle, Kütahya’mızın her köşesinde, her sektörde çalışan işçi kardeşlerimize şükranlarımı sunuyor, ilimize ve ülkemize kattıkları değer için teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ