Ramazan ayı münasebetiyle İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Müdürlükte çalışan personelle iftar programında bir araya geldi.
Aile ortamı sağlandı
Öğretmenevi’ nde düzenlenen programa İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, idareciler, personel ve personelin yakınları katıldı.
Müdür Başyiğit’ten teşekkür
Geleneksel hale gelen mübarek ramazan ayının manevi havasını hissetmek ve birlik beraberlik ruhunu güçlendirmek amacıyla organize edilen iftar programında İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, programa katılımlarından dolayı herkese teşekkür etti. Müdür Başyiğit, bu vesileyle bir kez daha Ramazan-ı Şerifin mübarek olmasını diledi.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz