Altıntaş OİM, yarı finalde

Kütahya Altıntaş OİM personelleri, düzenlenen turnuvada yarı finale yükseldi.

Dostluk rüzgârlarını da estirdiler

Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’nün düzenlediği futbol turnuvasına katılan Altıntaş Orman İşletme Müdürlüğü takımı, zorlu rakibi Simav Orman İşletme Müdürlüğünü 3-2’lik skorla geçerek yarı finalist oldu. Başarılı bir oyun sergileyen ve sahada dostluk rüzgârlarının da estirilmesinde başrol oynayan Altıntaş OİM takımı, izleyenlerini de seyir zevki yüksek bir maça doyurmuş oldu.

“Büyük bir destekle yarı finalist olduk”

Maçın bitiminde konuşan Altıntaş Orman İşletme Müdürü Sümeyra Ezgin Çapar, “Kütahya Orman Bölge Müdürlüğümüzün İşletmeler arası düzenlediği futbol turnuvasının 2.turunda büyük bir destek, iyi bir taktik ile Simav OİM’nü 3-2’lik skorla geçerek finale 1 adım daha yaklaştık.  Taktiklerimi harfiyen uygulayan, centilmence oynayan ekibimi ve bizleri yalnız bırakmayan tüm seyircilere teşekkür ediyorum” dedi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ