Mesleğe ilk adımlarını attılar

Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Diş Hekimliği Fakültesi 1. Sınıf öğrencileri için beyaz önlük giyme töreni düzenlendi. Düzenlenen törenle geleceğin diş hekimleri beyaz önlüklerini giydi.

“Sağlık ailesinin önemini pandemide derinden hissettik”

Açılış konuşmalarını gerçekleştirilen Rektör Prof. Dr. Tekin bugünün öğrenciler ve aileleri için çok mutlu bir gün olduğunu ifade ederek, “Öğrencilerimiz saflığın temizliğin simgesi olarak beyaz önlüklerini giyecekler. Ülkemiz bir buçuk milyonluk bir sağlık ailesine sahip. Bu ailenin ne kadar başarılı olduğunu pandemi zamanında ve deprem zamanı başta olmak üzere farklı zamanlarda hepimiz gördük. Yine diş hekimliği alanında dünyanın belki en önde gelen ülkelerinden birisiyiz. Evlatlarınız sizlerin bize emaneti. Üzerimize düşen her şeyi yaparak evlatlarınızı yetiştirip donattıktan sonra tekrar size emanet edeceğiz. Bu sene 102 öğrencimizin kaydını fakültemize yaptık. Bu öğrencilerimiz burada saflığın ve temizliğin simgesi olan beyaz önlüklerini giyiyorlar ve bunu 5 sene sonra inşallah mezuniyet ile taçlandıracaklar. Değerli veliler evlatlarınızın bu güzel gününde burada olduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Hepinizi saygıyla selamlıyor ve hayırlı olmasını diliyorum.” dedi. Açılış konuşmasının ardından öğrencilerimize beyaz önlüklerinin takdim edilmesi ve toplu fotoğraf çekimi ile tören sona erdi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ