3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı Haftası nedeniyle farkındalık oluşturmak amacıyla organ bağış standı açıldı.
Bilgilendirme yapıldı
T.C Sağlık Bakanlığı Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Organ Nakil Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Gökhan Yaman ve Organ Bağışı Birimi Sorumlusu Hemşire Emine Yaman ve Organ Bağışı Hemşiresi Gülay Ata tarafından kurulan standa vatandaşlar ilgi gösterdi. Ana ve ek bina personelleri, standta vatandaşlara bilgiler vererek gönüllü olan kişilerin organ ve doku bağışlarını kabul etti.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için: 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.