Protokol, Ankara’da ziyaretler gerçekleştirerek projeleri aktardı.
Bakanlar ziyaret edildi
Kütahya Valisi Musa Işın, İl Başkanımız Mustafa Önsay, Milletvekilleri Av. Adil Biçer, Ecz. İsmail Çağlar Bayırcı ve Mehmet Demir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’ nu, Maden Tetkik Arama Genel Müdürü Vedat Yanık’ı, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’yı, Adalet Bakanı Yılmaz Tunç’u, Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Ahmet Bağcı’yı, Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alparslan’ı, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’i, Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz’ı makamında ziyaret etti.
Ankara’daki ziyaretler devam ediyor
Heyet, Kütahya’nın ihtiyaç ve taleplerini arz etti. Heyet, Kütahya’daki yatırımların takibi ve yeni yatırımların kazandırılması noktasında sık sık Ankara’da bakanlık ve bürokrasi düzeyinde ziyaretler yaparak, görüşmeler gerçekleştirmeye devam ediyor.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz